Hledat

ACTIVE GASOLINE PLUS Zobrazit v plné velikosti

ACTIVE GASOLINE PLUS

Pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.

Více informací

mk 1336

839 Kč

ZPŮSOB POUŽITÍ

1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do motorového oleje plnicím hrdlem oleje (výpočet dávky viz graf) 500–1000 km před výměnou oleje, s vozidlem pak jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 500 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.

Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.

2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

3. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

Důležité:

  • Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Gasoline + důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
  • Aditivum Atomium Active Gasoline + nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
  • Po použití aditiva Atomium Active Gasoline + nechte motor běžet 5 minut na volnoběh a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
  • V případě kilometráže přes 80 000 km použijte v 1. fázi zhruba 200 km před výměnou oleje dlouhodobě působící přípravek Atomium Motor Flush.
  • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
  • Aditivum Atomium Active Gasoline + je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
  • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme po ošetření přípravkem Atomium Active Gasoline + a ujetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.
  • Po ujetí 100 000 km doporučujeme ošetření zopakovat.
  • U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření už po ujetí 50 000 až 55 000 km.
  • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tj. převodovky, hydraulického posilovače řízení apod.